wtorek, 17 września 2013

Info

Zawiodłam Was. Powieszę się na powietrzu, będzie epicko. Chcę Was tylko poinformować że wszczęłam pracę nad rozdziałem po dosyć długiej przerwie.ekh. No i podzielę rozdział na dwie części bo chcę jak najszybciej dodać,a nieco dłuższy miał być,ale jak pisałam wcześniej nie chce mi się przeciągać. To nie koniec bloga,tylko ja jestem pieprzonym leniem,przyzwyczajcie się. eh,teraz info jest co rozdział ;_;

Ogłoszenia parafialne:

No i ostatnio wpadłam na pomysł twitterów postaci. Chcielibyście takie coś? No i czy chcielibyście prowadzić takie konta?

Nie,nie wiem kiedy go napiszę,ale jak chcecie jakieś informacje to dużo siedzę na tt,u góry jest zakładka kontakt,no chyba że nie macie twittera to może podam aska. Tak więc do mnie trzeba mieć cierpliwość,komentujcie czy chcecie aby Niall Amy April etc. mieli tt,i weźcie mnie jakoś zmotywujcie w komentarzach do pracy miśki ;)

Ahaaa no i taka prośba. Jeśli pojawi się rozdział a Wy zechcecie łaskawie go skomentować to proszę Was,nie oszczędzajcie się w słowach,komentowaniu czynności bohaterów. Takie komy typu zajebisty rozdział dawaj nexta są nudne i wcale mnie nie motywują.
Także to chyba tyle. Jak coś będę chciała dodać to uaktualnie notkę,i u góry napiszę że jest uaktualniona.

27 komentarzy:

  1. Hahah, powieś się powieś! A ja i tak będę czekać na ten rozdział! Kobieto! Blog od początku jest wspaniały i na prawdę masz wielki talent! Zaobserwuję cię na tt :3

    OdpowiedzUsuń
  2. mogę być postacią na tt mój tt to @GosiaMegan :) masz naprawdę talent czekamy xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorka ale zmieniłam nazwe na tt na @MeganxOfficial

      Usuń
  3. Super już nie mogę się doczekać.
    Zapraszam: http://strong-fanfiction-polska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestes niepowazna. juz dwa miesiace nie ma rozdzialu -.-

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy dodasz następny ,?

    OdpowiedzUsuń
  6. Odkryłam ten blog dzisiaj... CUDOWNY!
    Długo nie piszesz... ale kiedy następny rozdział? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. co do tych twitterowych kont to nie wiem,ja na przykład nie mam czasu. nie wiem jak inni ... z niecierpliwością czekam na kolejną część!

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę bardzo podoba mi się twój blog. Uwielbiam opowiadania tego typu. A twoje jest świetne. Widać, że masz wszystko przemyślane, nie ma błędów w pisowni, ani stylistycznych. Fabuła ciekawa i pomysł oryginalny. Sama piszę opowiadanie podobnego typu o Harrym. Pisz dalej świetnie ci idzie. Pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ok ok spooko twoj blog jest zupelnie inny od wszystkich . Ale inny czyli nie gorszy lecz lepszy . Po pierwsze masz ogromny talent do pisania i nie zmarnuj tego . Blog jak mowilam swietny . Chciala bym abys w niedlugim czasie napisala nastepny rozdzial bo umieram z ciekawaosci i normalnie rzerzywam wszystko wraz z bochaterami . Kochana wiec pisz szypciutko i zycze weny ♥♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog jest super ! Masz talent <3 Mam nadzieję , że nie rezygnujesz z pisania tego cudaa *_______________* !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy następny.? Zawiesiłaś bloga.? Napisz coś.?

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy następny rozdział ? Proszę nie kończ go :(

    OdpowiedzUsuń
  13. mama nadzieje ze to nie koniec tg bloga.Jest naprawde super nir moge sie doczekac kolejnej czesci.Prosze dodaj nastepna <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlaczego nie dodajesz juz rozdzialow? Uwielbiam to opowiadanie wiec licze na next.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubustwiam to opowiaanie! Dlatego nie pojmuję, dlaczego nie rozdziału od tak długiego czasu?!!! Proszę Cię o ROZDZIAŁ!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje talentu i wyczekuje na Next

    OdpowiedzUsuń
  17. Groźby są karalne, ale... po prostu nie wyrobię jeżeli nie dodasz rozdziału XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Proooszęę ! Wróć ! Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawaj rozdzial!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ejj żyjesz jeszcze? Proszę dodaj nowy *.* proszę noo...

    OdpowiedzUsuń
  21. Dni i noce czekam na nowe rozdzialy. Wszystko jest super. To opowiadanie nalezy do tych, w ktorych jak je czytam to przechodza mi dreszcze. Niesamowite jak ty to robisz?-nie wiem. W kazdym razie mysle pragne i modle sie zebys nie odeszla i szybciutko napisala nowy rozdzial <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na nowy rozdział i zapraszam na swojego http://lala2000xxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. hej. Twoj blog jest swietny. Akcja jest super. Nie koncz go. Czekam na nastepny rodzial. Buziaczki ;**

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog został nominowany do LBA:) Gratulujemy:)
    Więcej szczegółów u nas http://mistymiserygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. chciałabym powiedzieć że opowiadanie świetne i czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział :* =) *,*

    OdpowiedzUsuń